نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شیرتری: خوشبختانه نیاز به جراحی ندارم | مجبور شدم پرتغال را ترک کنم

  • کد خبر: ۱۰۷۶۵۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
شیرتری: خوشبختانه نیاز به جراحی ندارم | مجبور شدم پرتغال را ترک کنم
نگین شیرتری بازیکن ملی‌پوش ایران که در لیگ پرتغال بازی می‌کرد، زود به کشور بازگشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نگین شیرتری که با مصدومیت مچ پا مواجه شده بود داوطلبانه قرار داد خود را فسخ کرد تا در وطن، آسیب خود را ترمیم سازد. شیرتری در این باره گفت: خوشبختانه دکتر محمد رازی تشخیص داد که نیاز به جراحی ندارم، ولی باید بیش از بیست جلسه فیزیوترابی کنم.
پاسور جوان تیم ملی که از بابت از دست دادن اردوی تیم ملی نگران است می‌گوید: هدف من این بود که از طریق شرکت در لیگ ترکیه خودم را به والیبال اروپا برسانم. اما شدت آسیب مصدومیتم به حدی بود که نمی‌توانستم پایم را خم و راست کنم، ولی آسیب جزئی از ورزش قهرمانی است. مجبور شدم پرتغال را ترک کنم.
در همین حال قاسم شیرتری مربی مطرح گیلان و پدر نگین نیز گفت: متاسفانه رفتار مربیان پرتغالی با ورزشکاران حرفه‌ای نبود به طور مثال به دخترم تحکم کرده بودند با وجود آسیب و تماس مچ پا در تمرینات شرکت کند در صورتی که در ورزش قهرمانی نیز سلامتی ورزشکاران اهمیت و اولویت اول است.
به هر روی نگین شیرتری تمرینات با توپ را به صورت نشسته انجام می‌دهد.
بازی با تیم کن فرانسه در ولنجک کاپ اروپا می‌تواند سکوی پرتابی برای نگین شیرتری باشد که در والیبال بانوان شیر دختر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->